Všeobecné obchodní podmínky

Jméno podnikatele:Mgr. Marta Sojková
Místo podnikání:Vochov 3, 330 23 Nýřany
IČO:02146401, zapsaná v živnostenském rejstříku u MÚ Nýřany, Plzeň - sever
e-mail:marta@artekoucka.cz
telefon:+420 602 181 097
(dále také jen „Poskytovatel“)
  1. Obecná ujednání
    1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti se zájmem či využitím služeb na www.artekoucka.cz mezi poskytovatelem a klientem, který je spotřebitelem.
    2. Poskytovatel si vyhrazuje právo, že služby jím prezentované nemusí být vždy dostupné.
    3. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování služeb, dále také jen „smlouva“) mezi Poskytovatelem a klientem vzniká akceptací objednávky, která je Poskytovatelem zaslána klientovi na jeho emailovou adresu, potvrzena elektronicky či ústně.
    4. Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy.
  2. Dodací podmínky produktů
    1. Koučinkové sezení: Při koupi konzultací se klient a poskytovatel domluví na termínech konzultací emailem či telefonicky.
    2. Pokud nedojde ze strany Poskytovatele ze závažných důvodů k plnění smlouvy, oznamuje tak neprodleně klientovi a nabízí náhradní řešení (termín).
    3. Náklady na dopravu: S ohledem na charakter produktů (koučinkové sezení v sídle poskytovatele, Vochov 3 nebo s využitím komunikačních prostředků na dálku nevznikají náklady na dopravu. Koučinkové setkání v sídle klienta ve vzdálenosti vyšší než 50 km je nutno připočíst náklady na dopravu (7 Kč/km).
  3. Cena a platební podmínky
    1. Cena za poskytované služby se řídí ceníkem uvedeným na www.artekoucka.cz. Jednorázová setkání se hradí bezprostředně po jejich skončení bezhotovostně na účet Poskytovatele. Balíčky či jinak upravené produkty jsou hrazeny dopředu podle domluvy Poskytovatele a klienta.
    2. Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatel klientovi po uhrazení ceny a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu klienta.
  4. Povinnosti Poskytovatele při koučovací spolupráci
    1. Poskytovatel potvrzuje, že je profesionální kouč řídící se standardy ICF, kontinuálně se vzdělává a rozšiřuje si své vědomosti a dovednosti.
    2. Poskytovatel se zavazuje dodržovat Etický kodex. Porušení tohoto kodexu opravňuje klienta k odstoupení z objednaných služeb. V takovém případě bude klientovi vrácena cena za nevyužité konzultace.
    3. Poskytovatel přichází na konzultaci včas, připraven a je klientovi po dobu konzultace plně k dispozici.
    4. Změna času domluvené konzultace ze strany Poskytovatele je možná pouze po předchozí domluvě s klientem minimálně 24 hodin před jejím plánovaným startem. Pokud klient se změnou nesouhlasí, je Poskytovatel povinen službu poskytnout nebo za ni klientovi vrátit její cenu.
  5. Povinnosti klienta při koučovací spolupráci
    1. Klient přichází na konzultaci včas.
    2. Klient určuje téma a cíl konzultace/balíčku konzultací, ke kterému bude spolupráce směřovat.
    3. Změna času domluvené konzultace ze strany klienta je možná minimálně 24 hodin před jejím plánovaným startem. V případě, že se klient nedostaví na smluvenou konzultaci, aniž by se minimálně 24 hodin před jejím plánovaným startem omluvil, tato konzultační hodina propadá a nebude nahrazena. V případě jednorázového setkání je nutné zrušenou konzultaci uhradit.
  6. Zdravotní upozornění a vyloučení odpovědnosti
    1. Každý uživatel užívá službu na vlastní riziko.
    2. Poskytovatel neodpovídá za jakékoliv přímé nebo nepřímé majetkové či nemajetkové újmy vzniklé v souvislosti s užíváním služby, včetně jeho užívání v rozporu s pravidly, pokyny či upozorněními obsaženými v těchto obchodních podmínkách.
    3. Uzavřením kupní smlouvy klient přijímá, že jakékoliv použití informací z předmětu koupě a úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze v rukou klienta a poskytovatel za ně nenese žádnou odpovědnost.
  7. Další ujednání
    1. Poskytovatel je vykonavatelem autorských práv k webům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li v rámci webů uvedeno jinak. Užití díla bez souhlasu Poskytovatele či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s weby vč. článků, fotografií, grafických prvků apod.
    2. Klient je v pozici spotřebitele a je oprávněn od smlouvy uzavřené s Poskytovatelem prostředky komunikace na dálku odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, a to i bez uvedení důvodů. V takovém případě mu Poskytovatel bezodkladně vrátí uhrazenou cenu či její poměrnou část (s ohledem na užití služby) bezhotovostním převodem na účet klienta. Tento postup se neuplatní, byla-li před uplynutím uvedené lhůty smlouva ze strany Poskytovatele již splněna.
    3. Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů službu za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek, smlouvy či jednání při užití webu a služeb Poskytovatele klientem. Odstoupení je účinné doručením oznámení klientovi.
    4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelem a klientem ze smlouvy.
    5. Klient je oprávněn v souladu s ust. § 1914 občanského zákoníku uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li poskytnutá služba rozpor s jeho objednávkou. Vadu je povinen uplatnit u Poskytovatele emailem na emailovou adresu marta@artekoucka.cz či telefonicky +420 602 181 097 bezodkladně po jejím zjištění a může se domáhat a) nahrazením bezvadným plněním, b) doplněním či poskytnutím náhradní služby, c) slevy z ceny.
  8. Závěrečná ustanovení
    1. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelem a klientem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
    2. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v příslušných sekcích našeho webu.
    3. Znění obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
    4. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
    5. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 2. 2024.